Doktor görüşleriniz nedir sonuçlarınız
Zeynep124 Pazartesi keseyi gördüm cuma inş bebişimi görürüm 🥺5+6 yım
5+5 . iyi gitmiyor benm lekelenmem ağrım düşük riskim her şeyim var 🙄
UynakBalina ah canım 🥲 5+5 bende sabah gidicem inşallah umarım görürüm bende ☺️