Semacvkdmr Canım ben Yaşam Kemal Akpak bu doktora gidiyordum geçen haftaya kadar çok ta memnundum ama yollarımız ayrıldı ben artık perinatolojiye gidiyorum çünkü ve de üzüldüğümü kendisine de söyledim ben özele giderken birden ona gittim gerçekten memnundum yani