Mavidunyamm sırınganin ucunu kesip onunla yavaş yavaş çıkartabilirsin. Benimde hiç yoktu doğumdan sonra emme zamanı gelince öyle denemiştik işe yarıyor devamlı yavas yavaş yaparsın. Ama şükür ben 1 2 kere yaptım ondan sonrada benim kız azimliydi emmeye ucum yokken bile alabildi çok şükür. Sen öyle dene alır mutlaka ☺️