Kızlar bugün tam utrasyona girdim çok şükür bebeğimin gelişimi iyi bı sıkınti yok ama kesede “bant” adinda uzun birşey var doktor anliyamadim dilde söyledi çocuk elini kolunu sıkıstirirsa gelişimi engeller mis örnek olarak bilegimize ip baglarsak nasıl morarma olup şişkinlik oluyorsa oda o tarz birseymis çok nadir görülen bişi dedi yakın takibe alinicaksin dedi Ankara şehir hastanesi ne gidiyorum aranızda yaşayan varmı ? Bu konu hakkında bilgisi olan varsa yada anlatabilirim doktor üstü kapalı anlattı korkucak bişi yok dedi ama benim için rahat değil elini,kolunu sıkıstırsa vücuduna göre geriden gidermiş gelişimi ilk defa duyuyorum 🥺 bilgisi olan varsa yazabilir mi lütfen 🙏