Superisi19 33+3 haftalık bebeğimin kafası iki hafta önden gidiyormuş doktorum normal dogumun sıkıntı olacagını söyledi çok moralim bozuk aranızda varmı benim gibi olup normal doğum yapan
el1fff Superisi19 o haftalarda benimde öyleydi hatta bi kere 3 hafta bile ileri çıktı ama şimdi tam zamanında toparladı yani 38. haftada tam 38 çıkıyor gelişim evresinde oldukları için oluyor bence bazende karnı büyük çıkıyordu sonraki kontrole haftasıyla uyumlu oluyordu