Aylin-aydemir Arkadaşlar afedersiniz ama ara ara kabızlık yaşıyorum zorlanıyorum bu doğum habercisi olabilir diyenler var böyle bişey yaşayan var mı aranızda 🙏😏
132025 Aylin-aydemir bende 36+3üm ilk gebeliğimde bu zamanlarda ishal olmuştum kabızlık değil ishal doğumun yaklaştığının habercisi ama bende kabızım neden diye takıyodum ki aynı şeyi yazdığını gördüm
Fnd92 Aylin-aydemir artık bebek çok büyüdüğü için korkmayın 35ten sonra sindirim yavaşlar demişti bi ebe kabız olmamak içinde kayısı falan yiyebilirsiniz.sakın ıkınmayın bu arada
132025 Aylin-aydemir gelirse zorla da gelmeyeni durduk yere zorlama 😂 valla 2 gündür bende de tık yok Perşembe randevum var soracağım olmadı
Fnd92 Aylin-aydemir bazı doktorlar duphalac şurup kullandırıyormus ama mutlaka doktorunuza danışın biraz rahatlatır belki Allah yardım etsin 🥹
Melismelo Ac karna magnezyum önermişdi doktorum kabızlığa, ben aksine son haftalar sürekli ishal yaşıyorum ishal olmasam bile 3-4defa büyük tuvalete cıkar oldum resmen 39. Haftama girdim hala devam ediyor 🤷♀️