Esracnplt ayla__ ben suyu bir gün litreden az içeyim hemen idrarda renk ve koku oluşuyor. Yani sık tuvalete gitmekden daha çok susuz kalmak enfeksiyonu tetikliyor bu süreçte.
Esracnplt Ales18 normal insan sağlığı için de 1 litre yetersiz kalıyor aslında. Baş ağrısından kansızlığa bir çok hastalık susuzlukla besleniyor. Hele ki şimdi hamilelikte vücut iki katı kan üretecek amniyotik sıvı desteklenecek artırmak ihmal etmemek lazım 💙 su hayattır
Melissadamla Meleklerim00 valla elimden geldiğince çok içmeye çalışıyorum. Allahtan ki 28 aylık oğlum var ya o bana hatırlatıyor, ya ben ona hatırlatırken kendim de içiyorum😅
Meleklerim00 Annesininportakali53 maşallah kız tuvaletten cikmiyosun ozaman 😂😂😂 kaç haftalıksin ben bı bardak içsem koşa koşa tuvalete gidiyorum
Annesininportakali53 Meleklerim00 33. Haftaya gircem canım yani toplam gündüz ve geceyi de sayarsak 7 kez gidiyorumdur tuvalete 🤣 çok şükür suyu seviyorum enfeksiyondan çok korkarım çünkü heleki son aylar ya
Meleklerim00 ayla__ suyu çok içmek enfeksiyonu azaltır bugün kontrelde idrarda enfeksiyon var çok su iç dedi doktorum
Azra41 Meleklerim00 isedikce isiyorum valla duşta ayakta oksururken, hapsururken, gülerken artık eşim sidikli demeye başladı 😄🤣 ne zaman gecicek bu durum inan gram bilgimde yok 😄
Bircannnn45 3.3,5 lt mutlaka içiyorum çok şükür bu zamana kadar bi enfeksiyon yaşamadım 35+2 yiz ☺️☺️
Leylabngll Meleklerim00 rahat 3 buçuk litre içiyorum bu yüzden lavabodan hiç çıkmıyorum özellikle dışarıdayken cok korkuyorum kendimden 😃
Lsvda Doktorun en az 3 litre içmemi söyledi ki içiyorumda su içmeyi çok seviyorum. Ayrıca kesinlikle çatlak oluşumunuda azaltiyor çok su içmek ve bebeğin suyu icinde çok önemli