Bu gece itibariyle 34 haftalık oldum belimden kasıklarıma vuran bir ağrı vardı isaldim ve migde bulantım vardı şehir hastanesinin acile gittim ultorsonda bakildi alttan muayene oldum nst ye bağladım nst bebeğin kalbini yavaş olduğunu söyledi susuz kalmış olabilir dediler hemen iki serum taktılar sonra düzeldi acildeki doktor da nst güzel birşeyin yok belinde kasıklarında doğuma hazırlık dedi böyle birşey başına gelen var mı?