Eldgrn 16. Haftamda perinatolog da detaylı usg ye girmiştim orda söyledi erkek diye , devlette takipliyim kendi doktorum daha söylemedi 🙄 yarın da özel de detaylım var o da erkek derse kesindir heralde 😃 Sağlıklı olsun da cinsiyeti hiç önemli değil oğlum da yok kızım da sonuçta 🥰 Amin inşallah canım hepimiz hayırlı haberler alalım kuzularımızdan 🥰