eserdem Merhaba güzel anneler 8+3 haftadayım kahverengi lekelenmeler normal mi ? 14 gündür progestan kullanıyorum ayrıca
uraz_ve_annesi- eserdem hamilelikte hiçbir leke normal değil ilaç başlamışsınız bol bol yatın dinlenin kendinizi yormayın eğer artarsa hemen doktorunuza haber verin inşallah sağ salim alırsınız kucağınıza
KKTCHatiralari eserdem kahverengi lekeden korkmayın. Bu adedinizden kalan atık kandır büyük ihtimal. Bende de oldu doktorum kırmızı açık renkli kandan kork olunca mutlaka gel demişti yeniydim o zmn. Şuan 25 haftalığız masallah
Cennet34 eserdem bende sizin gibiydim doktor Progestan verdi sakın stres yapmayın bol bol uzanın dinlenin Allah’ın izniyle bişey olmaz biz 26+4 olduk 🙏
lamisrtky Benim de o haftada lekelenmem oldu. İğne yaptırdım, ve progestan içtim, kanamam hemen geçti. Doktora git hemen yarın bence
Ozgegrsy Bende de aynı sorun vardı 13. Haftaya kadar devam etti progestan kullandım bol bol dinlenmen lazım stresten uzak durulmalı yerleşme kanaması oluyor genelde ama takip gerekiyor ben çok endişelenmiştim ama insan ister istemez düşünüyor iyi mi diye bu da strese neden oluyor cinsel ilişkiden uzak durulması gereken bir dönem bu çok önemli lekelenme varken çok tehlikeli
Narinsuu KKTCHatiralari nasl korkmayın dedi. Benim de bir haftadr var ve bugün doktor herşeye hazırlıklı olun dedi . Özellikle sordum normal değil mi bu diye hayyr tabi ki düşük riskiln var dedi
Zmraemr eserdem 6.haftada başladı benim 7.hafta arttı hatta progestana başladım o zamandır yok şükür.9.haftaya girdik
KKTCHatiralari Narinsuu yerleşmedir inşallah başka doktora görün canım. Bir hafta uzun süre bir iki gün olsa anlarım da beklemen hata
Mervevremmm Bende de olmuştu gebeliğimin ilk zamanlarında 3 ayı geçene kadar kendinizi çok yormamanızda fayda var benim Doktorum kırmızıya dönerse sıkıntı bu yüzden dikkat edelim kırmızıya döner dönmez bana geliyorsun dedi.
Mervevremmm Narinsuu evet özel doktor. Bide yapı meselesi de olabilir kimi doktor böyle şeylere dikkat ederken kimisi üstünde durmuyor maalesef halbuki atlanacak bir konu değil.