Eliyeva1 Canım ben düşük yaptım artık hamile değilim..Herkeste aynı olmayabilir ama çok kanaması olan da sağlıklı bi gebelik sürdürebiliyor.Önce kahverengi sulu geldi lekelenmem bir hafta sonra kanamaya döndü önce az az sonra peçete sürdüğümde peçetenin tamamı dolacak şekilde oldu gittikçe de arttı sonrasında ise düşük oldu kürtaj vs.