Betl6402 bende 7. Aya girdim doktora çok mu hızlı gidiyorum dedim gayet iyi görünüyorsun dedi tartıya bi çıktım 8.5 kilo aldığımı görünce evet biraz hızlı gidiyormuşsun dedi en iyisi görüntüne bakmak dedim bende 😂 kimse anlamıyor çünkü göbeğim var ama 7. Aya girmişsin gibi değilsin diyo 😂 eğer normal kiloda hamile kalmışsan toplam 14 kilo hakkın var canım doktorum öyle demişti ☺️