Kızlar 40+3 üm bu sabah 8 civarı yatışım yapıldı 9-9.30 gibi de suni sancı verildi hiçbir belirtim yoktu ama doktorum günü geçiyor artık diye yatırdı saat 23.30 ve açılmam 3-3.5 civarı ilerlemiyor sancılarımın da sıklığı azaldı gibi hissediyorum artırmak için ne yapabilirim ilk doğumum yardımcı olun lütfen 🙏🏻🙏🏻