BadoDe Merhaba hanımlar Reflü yatağı kullananınız oldu mu, işe yarıyor mu? Gerekli mi yada gereksiz mi? Bebek daha doğmadı eksikleri almaya çalışıyorum lütfen deneyimlerinizi yazar mısınız?
EAK BadoDe kesinlikle gerekli en memnun kaldığım şey olmuştu ilk oğlumda şimdi ikinci için de kullanacağım. BİMden almıştım çok pahalı değildi o zamanlar
Erbe BadoDe kesinlikle gerekli bebeğim üç ayına kadar kullandım ve aşırı memnunun emdikten snra kusma falan hiç birşey yaşamadık aklimda kalmadı buyuzden kusma riskini azaltıyor ben ebebekten geçen sene 100 liraya almıştın çok pahalısina gerek yok en uygununu al ama mutlaka al çok yario ise
Bayancorek BadoDe 1.5 aylık bebeğim var, başından beri kullanıyorum. Gerek beşiğin içinde ; gerek ise koltukta. Elim ayağım oldu resmen. Hem benim kafam rahat hem de bebeğim kendisi çok rahat ediyor. 🌸🤗
BadoDe EAK Şimdi fiyatlar yüksek ama gereksiz birşey almak istemediğim için fikir almak istedim. Bakalım bir kaç yorum daha alırsam memnuniyet açısından alabilirim
Seyma0323 E bebekden aldım daha bugün geldi kargo 170 tlydi heralde, bebeğim daha doğmadı bakalım işe yariyacakmi
cakirmom BadoDe bencede çok gerekli ilk zamanlar kustumu kusacakmı geri yutarmı boğulurmu diye kendimi harap ediyordum biraz rahatlatıyor insanı rahatlık valla
_belinda BadoDe bende sipariş verdim ilk bebeğim kasımda doğucak inşallah kullanan herkes çok memnun olduğunu söyledi bence gerekli bir şey alınmalı