Ozlem91_ eşimin kuzeniyle aynı hamileliğimiz o dün doğum yaptı sizin gibi 36 da, bebiş 2300 doğdu kuvözede koymamışlar anne de bebekte sağlıklıymış ama onun iki hafta önce sancısı gelmişti durdurmuşlardı sanırım ciğer geliştiricide yapmışlar o sırada, 27 ekime sezaryen tarihi verilmişti. Bana henüz o bile verilmedi 🥲