Oznr001 37 + 2 de. İdrarda protein kaçağı yükselmeye başlamıştı tansiyonda düşmedi uzun süre ciğer geliştirici vurdurmuştu Dr um erken doğum olur diye. Bunda ne olur hiç bilmiyorum. İnşallah yaşamayız bu kez şuan tansiyon sorunum yok ama ilaç vs başlamadılar henüz