Srdm kasimannesii kaşar süt muz kuruyemis tüketmeye çalıs canım bol bol etkili olucağını düsünüyorum 🙏🏻😊
teachersrn kasimannesii benimki de öyle dert etmeyin sağlıklı olsun kilosu hiç önemli değil. Stres bebeğinizi daha kötü etkiler bunu kafaya takıp stres yapmayın
Kaganimm Att_mine Geçmiş olsun canım inşallah erken doğmaz en az 37 haftayı görürsünüz 🙏Kilosuda iyi maşallah belki de doğsa da küvöze girmez bebişin
Neslihan5241 kasimannesii valla 7 Ekim’de gittiğimde 35+2 gunluktuk 2600 dedi doktorum şuanda 36 +1 gunluguz bakalım 2 hafta sonra gel dedi kaç kilo oluruz.