Misafirsnne bencede erken bir zaman çünkü benimde o haftalarda tahminle kız demişti 18e kadar filan hep kız bildim sonra değişti psikolojik olarak kendinizi ne söylenirse ona alıştırıyorsunuz evlat evlattır kızı erkeği olmaz ama bazı insanlarda ille erkek yada ille kız olsun düşüncesi var bence en mantıklısı iyice kesin söylenicek zamanda öğrenmek