Merhabalar 18 haftalık hamileyim rutin kontrolüm vardı ve bebeğin kafasında 2 adet kist olduğunu bunların 28 haftada geçeceği söyledi çok ciddiye almadı ben panik olunca istersen detaylı ulturosona gidebilirsin demişti detaylıya gittim herşey normal dedi dr geçicek bunlar dedi 19 haftamda devlette kontrolüm vardı ve dr bebeğimin down sendromlu olması yüksek dedi aminosentez yaptır falan dedi daha önce başına böyle bişey gelen var mı acaba