Zk12 doktorunuz gerek gördüyse mutlaka yaptırın içiniz rahat olur yoksa ilerleyen haftalarda hep bi acabanız olur . Benim de ilk doğumum erken oldu şimdi 13. Haftamda dikiş atıldı Allah’ın izniyle ben önlemimş aldım gerisi Allah’ın takdiri diyorum içim rahat . Benim takibimi yapan doktor uzman doktordu gerek görmedi ben riske atmak istemedim Ankara’daki ilk doğumumu yaptıran profa göründüm mutlaka olmalısın ben senin durumunda dikiş atmadığım her hastamda pişman oldum diyince tereddütsüz attırdım 21. Haftamın içindeyim insallaj bu sefer vaktinde doğururum