Merhaba kızlar sonunda bende anlatıyorum burda fazla uzatmadan direk konuya giriyim 6 Ekim sabah saat 8 de uyuyordum bir anda suyum geldi az bişey hemen hastaneye gittik doktor baktı alttan muayene etti açılma yok sancı yok bebeğin kafası da yan tarafta duruyormuş kanala girmemiş doktor suyun yeterli dedi gönderdi eve yolda yemek fln yedik bu arada hastane 2 saat uzaklıkta bize daha sonra eve geldim uzaniyordum yine suyum gelmeyee başladı bu sefer daha çok pantolonum fln hep ıslandı iyice tutamıyorum doktoru aradım acil gel sezeryana alıyım dedi neyse hemen çıktık yola tekrar ginedene kadar iyice aktı su amaliyat haneye girdik bu arada yemek yediğim için spinal oldum acil bı şekilde neyse uyustum iyice doktor başladı 10 dk da fındığımı çıkardılar gördüm o kadar güzel biseydiki Allah herkese nasip etsin ❤️ dikişim uzun sürdü biraz bebeği götürdüler odaya bu arada acı fln hissetmedim hiç sadece sallamalar fln karnıma bastirdilar onları hissettim odaya geldim 3 saat sonra uyuşukluk gitti acılar başladı ama korktugum kadar değildi ilk kalkış zor oldu biraz ama sonra rahatliyorsun emzirmek çok zor sutumde 3 gün sonra geldi şükür şimdi keyif yapıyoruz tontisimle bu kadardı işte benim hikayemde Allah herkese nasip etsin inşallah 🥰😇