Pln54 daha bu gun gittim. Bebeğin iç ve dış organlarının hepsine baktı. Kemiklerine bakiyor hepsi var mi diye. Ölçülerine bakiyor. Beyin, ense kalınlığı, gozler… aklına gelmeyecek bir çok şeye baktı. Parmaklarını saydı. Renkli ultrason verdi. 45 dk sürdü. Cok iyi bi doktor seçmeni tavsiye ederim. En önemlisi bu gibi cunku. Kalbi nasıl. Olurda bi sikinti çıkarsa doğum hastaneni de hazırlıklı bi hastane seçersin. Insaallah tertemiz ve çok çok güzel geçer. 🤲