Elfgrcn ayy ne kadar heyecan verici okurken bile heyecanlandim 🥲🥰 ilk gebelik kuzum benimki ve korkuyorum sancıyı anlayamiycam diye hiçbir şey bilmiyorum ve araştırmak da istemiyorum ama merak da ediyorum degisik bir şeyin içerisindeyim 😂 33+2olduk sancıyı anlamadan yavrum gelecek diye tedirginim doktorum da evde doğur tam altın takacağım dedi bunu duyduktan sonra ayrı bir endişelendim karışığım bu aralar 😂🙈