Kızlar bende öyleydim 30.haftada başladı 35e kadar devam etti gitmediğim doktor kalmadı yapacak bir şey yok dediler hep sinirlere baskı yapıyormuş bebeğin ağırlığı. Youtubedan bir kaç hareket görmüştüm onları yapınca hafifliyordu biraz ama uykular haramdı yürümek hele 0. 36dayım şu an hiç bi ağrı kalmadı ben de anlamadım kendiliğinden geçti. Bunun bir çaresi yokmuş yani doğurana kadar geçmeyedebiliyormuş