ikimelekannesii22 benimde oldu canım çok acıyordu kendi sütümü ve kantaron yağı sürdüm. Göğüs ucu kremim vardı ama dediklerim etki etti her emzirme sonrası sürdüm zaten bebeğim tekrar uyanana kadar yağı emiyordu kuruduğu için bir şey kalmıyordu yine de siliyordum bir ağız mendili ile