Gnl1 Böyle durumla karşılaşan oldumu? Olduysa sizde doğum ne zaman ve nasıl oldu? Daha akciğerleri gelişmemiş diye merak ediyorum
Tugcecanan Gnl1 yalancı sancıdır o normal öyle olması eğer doktor problem görürse her ihtimale karşı ciğer geliştirici yapabilir
Burcumusic91 Gnl1 fotoğraf yükleyebilir misin ? Benim de 60-80 civarı sancım çıktı ama doktor çok önemli değil demişti
Aylin-aydemir Canım merhaba benim de 34 te başladı sabcilarin şuan 36+3 teyim ara ara kasılmalarım sancıların devam ediyor çok yorma kendini dinlen bol bol ve bol su iç çok iyi geliyor 🙏
Driia Bende 34 haftalığım bugün nst de çok hafif 2 tane sancı çıktı benim hissetmediğim bir sancı. Ciğer geliştirici vurundum her ihtimale karşı dedi doktorum
zehra-pala1 35 haftalığız karnımın içi ağrıyor desem daha doğru olur 1 saate hastaneye gidicem bakalım ne diyecekler
Gnl1 Doktor bana ilaç yazdı sancını durdurmak için. Ve 5gün sonra artık sancı yoktu. Akciğer geliştirici iyneye gerek kalmadı. Şu anda herşey yolunda