Perinatoloji doktorum önerdi iyi biridir diye internetten biraz araştırma yaptım bi kaç kişi memnun değil birde çook eskiden avcılar hospitalde yaptığı sezeryan sırasında annenin bağırsağını kesmiş ameliyattan sonra kadın çok ağrım var diye söylenince hemşireler aman sende ne nazlısın demişler ilgilenmemişler kadını eve yolluyolar 4 5 gün sonra tekrar yatış yapılıyo hastaneye bağırsakların kesildiğini öğreniyor 4 ay boyunca bağırsağı dışarda yaşıyor şikayetçi olmasın diyede hastane masraflarını karşılamak istiyor tülay hanım siz ne diyorsunuz şimdi böyle bir olayı duyupta bu kişiye nasıl gidilir ?