Burcumusic91 Kızlar 38. Haftadayım , ayak numaram 38 den 40 a çıktı . Ayakkabı alacağım ama boşa gitsin istemiyorum , doğumdan sonra ayak numaralarınız eski haline döndü mü ? Ne kadar sürüyor eski haline dönmesi ??
Bayancorek Burcumusic91 doğumdan sonra normale döndü direk. 35 giyiyorum 2 numara büyümüştü benimde son ayda sadece. Sonra düzeldi direk.
1234momsss Burcumusic91 bende olmadı ama doğumdan sonra ayak numarası büyüme gibi durum olabiliyormuş 38 giyen arkadaşım 4 sene önce doğum yaptı suan 39,40 giyiyor kilo meseleside degıl eski kilosuna dondu ama ayakları büyüdü
kizannesiyimm Burcumusic91 kötü bir durum yaa beni de sıkıyor 40 biraz. Hamileliğimin sonlarında hep terlik giydiğim için fark edememiştim de şimdi havalar soğudu mecbur ayakkabı giycem 🥲
Burcumusic91 Kayraaa22 22 kilo aldım ilk gebelik , ama bende Rahime giden damarların birinde daralma var o sebeple ödem de çok bende .
Kayraaa22 Geçmiş olsun bende 22 nin de üstüne çıktım sanırım en son 20 idi son 2 gün kaldı ama. Bebişim hala gelmiyor 🙁🙁🙁daha da şişiyorum