Ozge-Ka Srpclk Ben Amerikan Hastanesinde yaptırdım doktorum Cengiz Alataştı. Moralimin hep yükselmesini sağladı kesinlikle çok memnun kaldım. Çok tatlı bir adam 😊 Şuan 9+5 haftalık gebeyim😊
ipekmom_ Srpclk bizde bahçeci umut tüp bebek merkezinde yaptırdık ama Avrupa yakasındada klinikleri var fulyada tavsiye ederim kesinlikle Bizim doktorumuz ebru öztürk
Aysbsky Bahçeci fulya tup bebek merkezi Özkan Özdamar çok memnun kaldım ilk denemede vesile oldu çok şükür