nevauraz kızlar sol karın boşluğunda iki gündür batma gibi gerginlik gibi yırtılıyor gibi bir ağrı var bu haftalarda yaşayan yada fikri olan var mı sürekli degil hareket ettikce ara ara oluyor
B-ebek nevauraz bende 17+5 deyim, sanki karnımın içi yırtıldı dedim az önce eşime. Umarım rahim büyüdüğü için oluyordur. Ben böyle rahatlatiyorum icimi
tecrubesizanneadayi12 nevauraz ne kadad doğru ne kadar yanlıştır bilemem ama belki karın büyüdüğü için karnınız gerildiğinden oluyor olabilir derilerde yırtılma görülüyor ya ondan kaynaklıdır belki
Mervekara5 nevauraz canım merhaba ben daha yeni cuma günü sormuştum doktora O tarz ağrıları karında ve rahimde genişlemeler olduğu için demişti endişelenme bence 🙏🏻🫶🏻
Denisss37 nevauraz bende 18+3 haftalıgım ve aynı bosluklarımda var agrı. Cumartesi kontrole gitmiştim söyledim korkmamam gerktiğini söyledi. Rahim büyüdüğü için dedi. Bende çok endişeleniyorum bayağı ağrıyor çünkü.
nevauraz tecrubesizanneadayi12 dışardan bir çatlak yok ama içerden tam yırtılma agrisi karnimin tam solunda kasıkda degil
Mervekara5 nevauraz benimde sürekli farklı bölgeler de ağrılarım var kuzum düşünmemeye çalış şimdi de grip oldum 😢 gelen gelene yani 😄
nevauraz Mervekara5 corona olmasında canım grip daha hafif geçer inşallah benimde agri şekilleri hep değişiyor
nevauraz Denisss37 Simdiye kadar cok buyumedigi icin hissetmedik yoksa hizli buyumeye baslayinca basladi agrilar yeter ki büyüsünler sağlıkla da agriyada raziyiz. Bide hareketlerini hissedebilsem
Mervekara5 nevauraz bugünde benim göbek çevremde başladı mesela sanki yürürken karnıma ağrı giriyor :(
Dide41- Rahim büyüdüğü için. 21 haftalığım 18’den beri hala var ama rahatsız etmiyor şükür🙏🏻. Bol bol dinlenin🌸🤲🏻.