Merhabalar 30 eylülde kanda betahcg. 1157
3 ekimde 2322/ 5 Ekimde 3538 çıkan kan sonuçlarıma göre doktorum kan artıkşlarından dolayı sağlıksız gebelik dedi. Ancak kesenin gelişiminin güzel olduğunu sonlandırmadan kontrol altında olacağımı söyledi 4 haftalık 10.7 cm kesem sizde durumlar nasıldı? İlk öğrendiğinizde keseniz kaç cmdi?