Dln_elmas Em0s Neden hastane sağlık ocağında yaptım ordada yapiliyo..eczaneden glikoz alıp sabah aç karnına gidince açlık tokluk parmaktan alınıyor sonrası 3 aylık kandan da bakiliyo bı sor istersen..
Em0s Dln_elmas Bizim buradaki sağlık ocağı çok pasif sorduğum şeyleri bile bilmiyorlar kendileri de demedi hiç biz yapıyoruz diye 😥