Merhaba arkadaşlar 10+3 haftadayım ama kesem boş bebek kalp atışım da duyulmadı bugün kahve rengi bir iki kanamam oldu düşükmü yapıyorum bazı arkadaşlar yerleşme kanamasıdır diyor bu haftadan sonra bebek yerleşirmi yada böyle kanama olması düşük için normal mi