Benim de bir tane kaybım var ve benim de genetik testim sizinki gibi çıktı. Her gün hem corasprin, hem de oksapar iğne kullanıyorum 6.haftadan bu yana. Yarın allahın izniyle 35.haftaya gireceğiz corasprini bırakacağım, ama iğneye doğuma bir gün kalaya kadar devam edeceğiz dedi doktorum. Neye istinaden bıraktırdı doktorunuz onu bilemedim tabiiki.