17 haftalarda olmuştu benim de pembe kanamam. Doktor cinsel ilişki yok, bol su iç, kanaman kırmızı yada kahveye dönerse acilen gel dedi. 3 kere pembe kanamam olunca acile gittim. Kabızlıktan ıkındığım için tuvaletimi yaparken rahim kılcal damarımı çatlatmışım çok şükür önemli bir durum yok dedi doktorum. Demem o ki hamileliğin özellikle ilk trimesterinde kanamalar büyük önem taşıyor, zaman geçmeden doktoruna danışmalısın. Geçmiş olsun.🌸