777momy bende herkes kullanışı dedi diye aldım ama tahta beşikten pek bi fark göremedim o da hantal . Ölçüleri aynı. Odadan odaya geçirmesi rahat deil sabit kullanılıyor ve sallanırken haşır huşur ediyor görüntü olarak da basit geldi bana ve iade ettim ahşap mobilya beşik aldım.