Didemcii Diş kanal tedavi ve çekimim var 18 haftalık gebeyim yemek yiyemiyoruz bebeğim vitamin alamıyor . Bu şekilde parol kullanıyorum sizce dişi yaptırmalımıyım? 😔
Momsy410 Didemcii ben daha 8 haftalikken yaptirdim ikisini de. Doktorum tereddutsuz diger turlu iltihap bebege gecebilir diyerek yonlendirdi beni. Doktorunuz ne diyor
GulserenKY Öncelikle geçmiş olsun eğer dişin yapılmasının bir sakıncası yoksa yaptırın bence. 18. Haftadasiniz daha 20 22 haftanız var hamilelikte dişle ilgili sıkıntılar olabiliyor. Doktor bir sakınca gormediyse yaptirmalisiniz bence
Didemcii Doktorum sakınca görmedi gerekli lokal anestezi ve antibiyotik önerisinde bulundu diş hekimime ama çok ikilimde kaldım analık duygusu sanırım 😔