Kızlar yarın 08.30 hastaneye giriş 11.30 ameliyata giriş.. Gebelikte diş etlerim şilti kanlandı hatta iki kere damarım patladı lazerle kapattılar ve diş sıkamıyorum normal dogumum iptal oldu.. 3 gundurde inanılmaz gobek kaşıntım var gobegım gerildi çatladı kanlandı artık o yuzden yarın almaya karar verdi doktorum yarın 38+1 iz aslında 38+5 de alıcaktı ama benim gücüm kalmadı..