58damla58 Aysecan0335 çünkü adetin gecikmesine kadar betanin çok yüksek değerlerde olması lazım DİE dusunmuslerdir sizde 9 gün var deseydiniz keşke ya sonra 🙂 hayırlı olsun Allah size bağışlasın
Aysecan0335 58damla58 yalan söyledim ya utandım doğrusunu demeye sonra 🙈 sağlık ocagındaki doktorumla konuşcam ama neyin ne oldugunu perşembe günü
AsyA_34 Aysecan0335 Okurken o heyecanı yaşadım resmen Allah bize de nasip etsin o duyguyu inşallah yükselir canım güzel haberlerle gel ❣️
Aysecan0335 AsyA_34 amiiinnn allahım istryen dileyen herkese nasip etsin en saglıklı ve hayırlı bir şekilde hepimize inşallah
Aysecan0335 UynakBalina ben bi çılgınlık yapıp pazartesiy bekeleyecegim çok çlgınlk sayılmaz bana kalsa suan öğrenmek isterim net olcagını bilsemde doktorum dedi ptesiyi bekleyelim diye 😀
Seyma0323 Kız mashAllah hamilesin işte😁 5 üzeri kabul oluyor ve dediğiniz gibi adetinize var daha. Önemli olan 2 günde 2ye katlanması yani rakam önemli değil yeterki ikiye katlansın. Hayırlı olsun inshAllah sağlıklı olur ve hepimiz kucağımıza alırız🤲
Aysecan0335 Seyma0323 inşallah aminnn aminn pzrtesi öğrencem ama az evel idrar testi yaptm çifti gördüm 🙃 çünkü sabırsızlık kavramı benimle doğmuş bekle dimi pzartesiyi işte ama yok 😄
Seyma0323 Aysecan0335 ne yalan söyliyim ben bekliyemezdim🤣🤣 yarin tekrar sağlık ocağında tekrar verirdim🤭🤭
tecrubesizanneadayi12 Aysecan0335 inşallah iki katına yükselirse gebelik oluşmuş demektir ama bir daha adetim gecikti demeyin çünkü sisteme son adet tarihinizi girdikleri için bu sefer bebeğin haftası yanlış hesaplanır bilginiz olsun🥰