cemreee__ dualarım seninle canım bu yolda zorluk çeken anlar seni ben gibi 😞 Allah yar ve yardımcın olsun bebeğini inşallah sağlıkla kucağına alırsın 🤲🏻 Canım doktor ne olur ne olmaz hepsine bakalım dedi. Yani çocuk olmasında sıkıntı Yoktu ama doktor istedi yine de. Bak orada üstten rahim basık çıktı benim şekli kalp şeklinde. Erken doğum riski olur ama çok da sorun olmaz böyle olup kırk haftayı tamamlayanları biliyorum dedi. Bi de genetik testten sonra benden bi kaç test daha aldılar Üniversitede Cihan Kabukçu var doktor o istedi bu testleri de. O da iki haftaya çıktı sonucu mesela benim yeşillik yememem lazımmış, anaokulundaki çocuklara yaklaşmamam lazımmış onlardan bi mikrop geçebilirmiş tabi hamilelikte diyor normal hayatta değil de kışın mutlaka maske tak dedi yazın değil kışın. Kışın bi virüs bulaşmaması lazımmış. Doktor da şaşırdı sen bu virüsleri nasıl kapmadın diye bana. Bir de ben anaokulu öğretmenliği yaptım düşün😂 yani detaylı bi test yaptılar her şeye baktılar açıkçası