Gizemmyigit Herkese merhaba, 37. Haftadayız sabahtan kntrl vardı 2800 dedi kilosu için üzüldüm. Buarada bebeğim 10 dk da 1 toplanıyor nst de çıktı bu, 2 haftaya doğurursun dedi dr. Normalde doğum 1 kasımdı.. her gün muz, kaşar peyniri, fındık ceviz vs tüketiyrm. Bebeğimin kilo alması için başka alternatif bilen var mıı?? Allah herkesin yardımcısı olsun 😊 çok şükür bebeğim sağlıklı..
Esra___ Gizemmyigit Cnmm o dediklerini hergün ben de yiyorum en başından beri o kadar dikkat etmeme rağmen anca haftasıyla uyumlu çıkıyor arkadaşım var yumurta süt falan hiç sevmem içmiyorum anca makarna pilav yiyorum diyor bebiş 2 hafta önden gidiyormuş çünkü kendisi 3500 abisi 4200 doğmuş sanırım kilo biraz da genetiğe bakıyor önemli olan sağlıklı olsun doğduktan sonra kilo alırlar inş ayrıca bebeğinin kilosu ideal üzülme her bebek aynı olmuyor
EbruBeyazt Gizemmyigit canım sıkma canını maşallah iyi kilosu 2-3 haftada 3 kiloyu geçer benim ilk oğlum 2850 gram doğdu anne sütüyle bir ayda 1600 gram aldı hemen büyüyorlar tabi ki gönül ister 3500 ortalama doğsun ama bunun için stres yapma bence hiç tam buğday ekmek çiğ badem fındık protein ve kalsiyim ağırlıklı beslenmemi önermişti bana doktorum ☺️
Tubalin Gizemmyigit benimle aynısını canını sıkma canını önemli olan sağlık şükret 4 kilo olup içi boş olsa ne yapardin
Gizemmyigit Esra___ cnm ben 3300 eşimde 4,5 doğmuş o yüzden en azından ortalama doğar diyordum ama sanırım 3 anca olck
AysimaRavza Canim ben 34+5 haftaligim bebegim 2900 dun kontrole gittik hergun bir muz ceviz ve bebe biskuvili sut tuketiyorum doktorum bile masallah benegin kilosu cok iyi dedi birde kasar peyniri bebege kilo aldiriyomus
Gizemmyigit AysimaRavza maşşallah cnm, hayırlısıyla kucağına al inş. İnan yazdıklarını her gün yiyorum:(((
Gizemmyigit EbruBeyazt ahh inşallah cnm ama dr’un demesine göre 2 haftayı zor bekler dedi doğum için:((( 1 kasımı beklese hiç üzülmezdim ztn 3 kiloyu geçerdi ozmn
gonulcelen Gizemmyigit bnde 36 da gittim bnde 3 kilo der diye düşünmüştüm ilk gün biraz canım sıkıldı ama olsun zayıf olsun zamanında gelsin de 2700 dü benm kuzum da 24 ekim sezeryan tarihi verdi 2 kasım son tarihimiz. 24 ekime kdr 3 ü geçer inş geçmezse de Çan’ımız sagolsun ztn cok zor geciyor son günler hiç üzülüp stres yapma son 2 haftanın tadını çıkarıp en azından zamanını doldurmasını bekliyorm 🙏🏻❤️
Gizemmyigit eminergunn çok normal dedi ama ben almanyada yaşıyorum onlar için kg ztn hiç önemli değil:(
melike3257 Gizemmyigit canim benimde 37.haftamda 2800cikti o kadar da yemeye calisiyorum ama anca o kadar olmus. Sağlikli olsunlarda yapacak bisey yok. Doktorum bana kuruyemis kaju, badem, antep fistigi tarzi arti havuc suyu onerdi bakalim bu hafta kac cikacak
eminergunn Gizemmyigit üzüme Ozman cnm bnm kız mı bebiş narin olcak demekkk kilo iyi bişi değil ama anlıyorum bnde hemen bebeğim zayıf diye üzülmüştüm sonra vazgeçtim
Dina Gizemmyigit I Gizemmyigit canim korkma ya ben dogdumda 2300dum cok kucuk bebek olmushum ama shimdi 171 boyum var)) saglik kilo ile degil canim)
Gamzeli21 melike3257 canım benim kızım 1800 doğdu kuveze falan girmedi cigerlerinin gelişimini tamamlamıştı takma kafana sağlıklı olsun yeter kızım 5 yasinda halada o kadar çıtı pıtı narin kibarki
Gizemmyigit eminergunn evet kızım olacak inşallah😊 kardeşim çok zayıf teyzesi gibi narin olacak demekki❤️
Gizemmyigit Tubalin allah korusun😢 tabiki şükrediyrm cnm ama insan üzülüyor işte kendimi 3 kg dur diye hazırlamışm meğer
Melhaercan Gizemmyigit daha ne istiyorsun ki bence kilosu çok iyi sağlıklı olsunda kilosu 2500 den assaysa sorun et ben ikisinide 2500 kilo dogurdum bence kötü düşünme sağlıklı beslenmissin bebis minyon olacak belliki
Gizemmyigit Melhaercan çok şükür çok dikkat ettim cnm ortalama 3 üzeri olur diyodum ama.. 2 hafta içerisinde bebek kilo alır mı sizce??
Tubalin Gizemmyigit canım benimde suyum azdı iciyodum a vitamin çok yuksekmis sakin Dr sormadan içme bende kulaktan dolma içtin bu ton fırça yedim drdan
Melhaercan Gizemmyigit aliyormus az önce sağlık ocağından geldim en çok kiloyu Son haftalarda alıyor dedi