Çok geçmiş olsun:(
Yaşayan için çok kötü bir deneyim olsa gerek. Ama unutmayın zaman her şeyin ilacı. Hem hiç umutsuz olmayın elbette yeniden gebe kalacak ve sağlıkla bebeğinize kavuşacaksınız. Büyük bir travma sizin için ama inanın zamanla etkisi azalacak. Gerekirse yardım alın bu süreçte ve yalnız olmadığınızı unutmayın.