essyagiz amin canım Allah razı olsun. Ben hep geziyorm forumda baştan beri çatı muanesi için o kadar kötü konuşuldu ki dün çatı muanem oldu hiç acımadı biraz acıdı ama anlık ve dayanılmayacak bir acı değildi ağda acısı kadar bile değildi. Doktorum erkek ve sadece haya ettiğimiz için biraz utangaçlık çekingenlik oluyor sonuçta afedersiniz kocanıza bile belki o şekilde açıp karşısında yatamıyorsunuz ve bi yabancının karşında öyle yatmak çok zor tek zorluğu o başka hiç birşey. Her insanda farklı gözlemlenebiliyor belki benim canım acımadı ama başkasının acıyabilir. Ama doktorun odasına girerken ön yargıyla girmek cok kötü hiç birşey için stres yapmaya gerek Yok. Herkesin vücudu bir değil herkesin acısı da bir olamaz 🙏 olumsuz insanları hiç sevmiyorum göz korkutmaktan başka hiç birşey yapmıyorlar 😏