Esr000 Kızlar geri sayımda son 23 gün kaldı tahmini doğum 4 kasım normal doğum bekliyoruz ama bende hafif kasık ağrısı bile yok kırk haftayı geçmesinden korkuyorum sizce bu kadar az kalmışken belirti olmaması normal mi😬
Teslimeesma Esr000 benimde son 21 gün kasıklarim ağrıyor assagi baskı yapıyor dün gece çok fena sancım oldu devamı gelmedj ama 😀 inşallah bu hafta doğar ya beklemek istemiyorum artık
28112014 Benimde son 15 bir hafta önce şiddetli sancıyla uyanıp üç saat sancı cektim ama sonrası yok kesildi 😂 şuan birtek arada kasıklarimda sanci hissediyorum birde bacaklarım ağrıyor
Esr000 @“eslemesila” çok hızlı bir şekilde doğumumuz başlıcak sanırım 😔 yoksa hedef 42 ye gidicek gibi
Sare61 Esr000 kırk haftayı geçip doğuramayanlar var.Uygulamaya göre son 21 yarın kontrolüm var doktora söyleyeceğim haftaya sezeryan için gün istiyorum diye dayanacak halim kalmadı 😂