Nisanduaaa1 Kızlar doktorum magnezyum vermişti içmeyi unutuyorum neredeyse 1 aydır kullanmıyorum 29 haftalık gebeyim kullanan var mı devam edeyim mi kontrol e gidince doktora soracam önce sizlere sorayım dedim
Ozge_5516 Nisanduaaa1 bn her gece yatarken iciyorum suda çözünen tadı guzel ama ondan icebiliyorum kramp olmasini beklemiyirum
kaderbylozturk Nisanduaaa1 ben 4. Ayımdan beri sanırım daha da erken olabılır kullanıyorum ve okadar guzel birşey ki migrenım geçti 32. Hafta olucam huysuz ayak sendromları oluyor ıcmeyınce ıcınce aşırı rahatım mutlaka kullan
MelisY Nisanduaaa1 benim cok kramplarim oluyordu bana da vermislerdi ama bende suda cozunen cok mide bulantisi yapti normal tablete dondum icmeyince kramplarim oluyordu kullanmayinca bu sefer bebek sizdeki kalsiyumla magnezyumu emiyor
1234momsss Nisanduaaa1 kullanın magnezyum kas agrılarına cok ıyı geliyor ve kasılmaları önlüyormuş 34 haftalık olucam hala kullanıyorum
Nisanduaaa1 Asim_Mehmet ay işte sırt ağrıları ve ayaklarıma kramp giriyor uzun süredir içmeyince dedim içsem birşey olur mu doktoruma mesaj atıcam şimdi içeyim onu
Hm132 Ilk hamileligimde kullanmama rağmen gece bacağım kasiliyordu.. Bu sefer ki hamileligimde kullanmiyorum zaten suda eriyen veya şurup şeklindeki ilaçları içemiyorum.. Kasılmalar çok nadir oluyor 🤷♀️
Bdss Bende arada bir kullaniyordum ama gece kramp girmeleri falan olunca doktorum günde 2 tane iç 1 hafta boyunca diyordu şuan da da 40 haftaligim hala içiyorum günde 1 defa kramp girmiyor çok fazla ağrım olmuyor
kaderbylozturk Nisanduaaa1 iç mutlaka mesaj atmana bıle gerek yok cunku kullanman gereken bir vitamın
merve-a Nisanduaaa1 magnezyumu bıraksam kramptan yamulurum 😁kullan bence ama nasıl gerek duymadın bu zamana kadar şanslısın
Canankk Nisanduaaa1 son haftalarda erken rahim kasılmalarında bıle etkili magnezyum dıye biliyorum. Bence yan etkisini gormuyorsanız kullanmaya devam edin, inanın agırlastıkca agrılarınız da cok agırlasıyor ve magnezyum gercekten etkili.
Leylabngll Nisanduaaa1 cnm bencede içmelisin ben hamileliğimi öğrendiğimden beri iki uç günde bir sade soda içiyordum üç aydan sonrada suda çözünen magnezyum verdi onu içiyorum hiç agri yaşamadım insaAllah hep böyle devam eder 🤲😍