Merom daha cok yeni. Zaman tanıyın kendinize gidecek endişe etmeyin. Bol bol emzirin ve bol su için. Açıkcası Sütüm gelsin diyede yemege dayanmayin. Ne yerseniz yiyin sütünüz gelicek zaten. 2 sezeryan oldum göbek gidiyor. 9 ayda 30 kg verdim çok sık emzirdim. 3 ay gobegim gitmemişti