Bbhr0_ Kızlar 31. Haftamdayım az önce bir kötüleştim midem fena kustum hep gözlerim agrıyor havada bişeler uçuşuyor gibi gebelik zehirlenmesinden şüphelendim ama tansiyonum 12/8 bilemedim ya acile gitsemmi hiç halimde yok
sinoli Bbhr0_ Eğer gözleriniz de kararma ve bulantı varsa beklemeyin. Çünkü bir sefer bana oldu, sağlık ocağında ki doktor kesinlikle o an da beklemeyin gidin demişti. Çok kötü bir durumdu eşimde evde yoktu beklemeyin bence.
Lavantam20 Bbhr0_ 12/8 normal ama kusma gözlerin önünde uçması bisiler hellp sendromu var bi acile git baksınlar hicbisey olmayadabilir tedbir amaçlı gidin
sinoli Bbhr0_ Ben tansiyondan olabilir mi demiştim, bilemezsin o an için demişti. Yanınızda gelecek birisi varsa beklemeyin derim tabi siz bilirsiniz yine de 🙏🏼