Deryaaac Kızlar 12+4 üm yarına randevum var geçen hafta doktor ikili tarama yapmanız gerekiyor dedi ama ben çok kararsızım eşimde yaptırmayalım her halükarda bizim yavrumuz Allah ne yazmışsa o diyor siz yaptırdınız mı ne düşünüyorsunuz bu konuda