Hgmom1 Canım 1 hafta bel kasık yumurtalık ağrım oldu😞. Hatta aşerdim bile, turşuyu nasıl yiyordum. Ama 8/ ci günden sonra hiç bir şey hiss etmedim. Göyüs şişkinliyi oldu ardıyca 14- cü günde adet oldum. Kısmet olmadı. Allah senin yüzünü güldürsün İnşallah sende tutar