Ben şehir hastanesinde Hüseyin Aksoy a gidiyorum memnunum sorularıma cevap alabiliyorum muayene kısa sürüyor kilosunu söylüyor her defasında
Hümaya gidiyorum Akif yılmaz’a her ay gidemiyorum ama ona rağmen sorularıma cevap veriyor çok memnunum maddi durumum elverişli olsaydı doğumumu orda yapmak istiyorum. 220 TL ydi ücreti